środa, 29 lipca 2009

NAJGŁUPSZE, NAJDZIWNIEJSZE I NAJBARDZIEJ KURIOZALNE PREZENTY WESELNE

Trzy komplety zastawy stołowej, pięć robotów kuchennych a może nowy samochód?

Prezenty, po utwarciu których ścięło nas z nóg, które wstydziliśmy się pokazać światu.,

A może pocięte kawałki gazety w kopercie mające imitować paczkę biletów Narodowego Banku Polskiego.

Najtańszy i najdroższy prezent weselny jaki dostaliście. Może wartość takiego prezentu wcale nie liczyliście w pieniądzach.

Ostatnia aktualziacja: 29.07.2009

23 komentarze:

  1. Prezenty weselne potrafią być na prawdę zwariowane, wystarczy odrobine kreatywności, pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, niektórzy chcą tak przyoszczędzić, że prezenty potrafią być totalnie kuriozalne jak np litr miodu u mojej przyjaciółki ;P nie mówię już o pustych kopertach, które czasem się zdarzają

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak właśnie ludzie robią, tak jest w tych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem taka oszczędność to aż przesada. Dlatego no nie za fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ślub mam jeszcze przed sobą, ale dzieki temu blogowi wiem czego się obawiać haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co w ogóle dawać prezenty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem zbyt wiele na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest interesujący. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe, więc często tu zaglądam z nadzieją, że jest już coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często. Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie informacje mi się przydadzą.
    __________
    https://www.cosmomedical.pl/kosmetologia-estetyczna/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny.
    _____
    blog dla mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.
    ______
    jak wrócić do formy po ciąży

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisy są naprawdę ciekawe, dlatego też liczę, że dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boguslaw8128524 maja 2022 03:57

    Informacje są naprawdę przydatne.
    ____
    https://korter.com.pl/

    OdpowiedzUsuń